קופצת למים

היכרות זריזה והצהרת כוונות.

אני לא עושה דברים באופן פשוט. אני מסבכת, חוקרת כל כיוון לעייפה, נכנסת לעומק ולרוחב, ופעמים רבות הולכת לאיבוד מרוב מחקר. כזאת אני, ויש לזה המון יתרונות. אני יסודית, מעמיקה, מלאת ידע. אבל לפעמים זה עוצר אותי, מעכב אותי, מבלבל אותי. אז אני עובדת על פשטות, הפשטה, פישוט. וקפיצה למים.

IMG_20140605_164959
זו אני קופצת למי הבלוגוספירה העמוסים, על אף העדפתי למקומות אינטימיים, על אף הפחד מכישלון, על אף החשש מחשיפה. הקפיצה בהשראת גיסתי המוכשרת, שפתחה לא מזמן בלוג על המסע המשפחתי שלהם מחוף לחוף בארה"ב וקנדה. אני משתעשעת עם הרעיון הזה כבר עשרים שנים בערך, וכל פעם משתפנת. כשיולי נולדה אפילו התחלתי לפתוח בלוג ונתקעתי בשלב בחירת השם. אז הפעם אני מדלגת על השלב הזה לבינתיים וכותבת באפליקציית הפתקים.
ועל מה אני כותבת? או, בעצם, על מה אכתוב? על החיים שלי כמובן.

על החיים שלי בתור אישה במסע התפתחות אישית וצמיחה רב מימדית.

על החיים שלי בתור אימא במשרה מלאה לשני ילדים מופלאים.

על החיים שלנו בתור משפחה שמגדלת את ילדיה בבית, aka חינוך ביתי.

על החיים שלנו בתור טבעונים, שמגדלים ילדים טבעונים, ואיך זה עובד בארץ וגם בחו"ל.

על החיים שלנו בתור הורים בגישה קצת אחרת, הורות מקושרת, מכבדת, חיובית, מודעת.

20160506_101752
אני נוטה לעשות דברים קצת אחרת, להתאים את העולם למידות המדויקות שלי. וגם פה בבלוג אני שואפת לזה. כשאני חושבת על מה יניע אותי להתמיד לכתוב, מלבד אהבתי לכתיבה והערך המוסף שבעיבוד חוויותיי ומחשבותיי, אני חושבת על הקוראות. אני חושבת שהייתי רוצה שזו תהיה פלטפורמה להעלאת תכנים שמעניינים אתכן, שתוכלו לבקש ממני לכתוב על דבר מה ספציפי שמעסיק אתכן. אז אני מרימה את הכפפה ומזמינה אתכן להזמין ממני בלוג על מה שבא לכן. שיהיה לנו בהצלחה ובהפריה הדדית.

2 תגובות על ״קופצת למים״

  1. וואו! לוטן. כבר אמרתי לך שאני מודה לך על הרעיונות שאת מכניסה לתוך חיי. באמת הרבה מהדברים שאת משתפת אני בוחרת ליישם בהורות שלי כי הם נשמעים לי נכונים ומתאימים לי. תודה תודה תודה!
    תודה גם על השיתוף האינטימי בבלוג הזה, את כותבת בצורה מרתקת. חלום של טיול בעולם הוא חלום גדול ונפלא. זה, כפי שאת אומרת, החופש האולטימטיבי. משפחות שבחרו לעשות זאת מרתקות אותי. אפילו שמרתי פעם כתבה על משפחה (מחיפה, נדמה לי) בה ההורים החליטו למכור את העסק שלהם, ויצאו עם שני ילדיהם לטיול מסביב לעולם ביאכטה (!), טיול שארך שנים רבות ולא בטוח שנגמר.
    כמה שזה נשמע לי חלום מדהים, אני אוהבת את החיים שלי דומים לאיך שהם היום. יכול להיות שאני דומה יותר לבן זוגך, ומעדיפה סגנון חיים "רגיל" יותר. יכול להיות שזה פחד. מקווה שתמשיכי לחלוק איתנו דעות, רגשות ומחשבות, זה נהדר! 💜

    Liked by 1 person

    1. התגובה הראשונה בבלוג – כמה מרגש! ועוד איזו תגובה 🙂
      ממש מרגש אותי לשמוע שיש לדברים שאני משתפת כזה אימפקט על חיים של אנשים! זה מחמיא וממלא בתחושת חשיבות, תודה רבה.

      אהבתי

כתיבת תגובה